woensdag 5 augustus 2009

Kitzbühler Horn






Vorige week zat ik met de hub'n bub'n in het mooie oostenrijk voor de jaarlijkse alpentoer. Ow wat heb ik weer genoten. genoten van al het moois wat oostenrijk te bieden heeft. Gelukkig zijn er niet iedere dag optredens en is er nog genoeg tijd over om lekker er op uit te trekken. de tweede dag van de toer stond een optreden gepland in het Alpenhaus (1670m) gelegen op de kitzbuhler horn.



Nadat ik heb geholpen met het opbouwen en de bub'n hun eerste nummer speelde, ben ik samen met annemarie en niko naar de top van de kitzbuhler horn gelopen (1990m). aan het begin van de wandeling werden we aangestaart door de bewoners van de kitzbuhler horn.



halverwegen de wandeling ligt de Alpemblumengarten en deze moest zeker even bezocht worden.






natuurlijk stond er in deze tuin ook de zo bekende edelweis



nadat we de Alpemblumengarten hebben bezocht zijn we naar de top gelopen waar je een schitterend uitzicht hebt


na het bereiken van de hoogste top zijn we weer naar beneden gelopen waar we nog lekker hebben kunnen feesten op de muziek van de hub'n bub'n. De hub'n bub'n geven jong talent de mogelijkheid om samen met de bub'n op te treden en dan is het toch fantastisch als je dan op zo'n grote trom mag slaan om samen de klompendans te maken.



Wil je een aantal foto's bekijken op groter formaat. klik dan hier

4 opmerkingen:

  1. De wandeling naar boven was zeker leuk!
    Mijn verslagen zijn ook vandaag, morgen en maandag. :-)
    Ik spreidde het gewoon uit!
    het was echt genieten daarboven. Zo jammer dat we terug zijn, maar goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat ik niet mee kon wandelen naar boven. Nu heb ik de koeien met bellen gemist. Volgend jaar hopelijk wel.
    Middenin Duitsland zit ik te genieten van je mooie foto's. Wat is het toch mooi daar in Oostenrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is zoals elk jaar weer een feest geweest zo te zien.
    Leuk dat we nu dit jaar ook jou kant van de tour kunnen gaan lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk die foto's van de jubileumsteig en de omgeving van ellmau, ik kom er nu al 35 jaar en ben nu 40, ik ken de omgeving als mijn broekzak, dus we gaan nog wat genieten!! Ik blijf je logs volgen. Gr. Jacques.

    BeantwoordenVerwijderen