woensdag 24 juni 2009

nieuw speeltje





Zoals jullie weten uit mijn vorige log, is fotograferen een hobby van me. Dit doe ik met de canon 350D. Nu is het vaak onhandig om zo'n grote camera overal mee naar toe te nemen. daarom ben ik eens op zoek gegaan naar een compact camera. En ik heb er een gevonden. een mooie blauwe.



Ik zal natuurlijk blijven fotograferen met mijn spiegelreflexscamera. maar er zullen nu ook regelmatig foto's van mijn copactcamera op mijn log geplaatst worden. de foto's die ik met mijn spiegelreflexs camera maak zal ik ook blijven plaatsen op mijn fotosite. maar nu eerst wat foto's van wat ik vandaag geschoten heb.





Komend weekend staat het nk wielrennen op het programma. deze twee dagen zal ik als verkeersregelaar er proberen voor te zorgen dat de wedstrijd veilig verloopt. meer hierover in een volgende log

3 opmerkingen:

  1. He, die camera komt me bekend voor! Je kunt er schitterende foto's mee maken. Succes er mee!
    Als verkeersregelaar kun je vast wel tussendoor de camera gebruiken. Lijkt me leuk om die foto's te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Hanny nou het is niet dezelfde hoor!! de mijne is wat vrouwelijker, hihihi.

    Het zijn prachtige closeups. De natuur begint nu eindelijk zijn zomertooi aan te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee leuk Harold dat je ook een log bent begonnen, ik ga je volgen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen