donderdag 18 juni 2009

Welkom




Het is zover. Na het volgen van een aantal weblogs, vond ik het zelf ook eens de hoogste tijd worden om een weblog te starten. Alleen wat ga je in zo’n eerste weblog schrijven. Ik zou kunnen vertellen dat ik als hobby fotograferen heb en dit doe met de canon 350D.


Of ik zou kunnen vertellen dat ik echt een verenigingsman ben. dat ik onder andere lid ben van harmonie ST walburga. Waar ik drapaeudrager ben.


Ik bij de toneelvereniging de vriendenkring samen met een aantal collega’s het licht en geluid Verzorg bij de voorstellingen.

Dat ik lid ben van stichting verkeersregelaars Stein (Deze stichting verzorgd de parcours beveiliging bij diverse wielerwedstrijden) . het volgende wat op het programma staat is het NK wielrennen in Heerlen/landgraaf.


En of ik het nog niet druk genoeg heb, ben ik ook nog eens lid van de Hub'n Bub'n. Bij deze gezellige band ben ik roadie en chauffeur van de materiaal wagen.


Nee deze onderwerpen laat ik voor een volgende keer. Ik zal het nu ff laten bij het vertellen wat jullie een beetje kunnen verwachten op deze weblog. Ik zal wat vertellen over het doen en laten van me, Maar bovenal zullen er regelmatig foto’s geplaatst worden van de natuur.


Maar ook andere onderwerpen komen aan bod.


Hopelijk zijn jullie een beetje nieuwsgierig geworden en kan ik jullie verblijden met een volgende log


Ohw ja, voordat ik het vergeet, Ik ben harold. 35 jaar jong en woon in maastricht. De naam haroldia komt voort uit mijn eigen naam en uit het woord dia (gekleurde foto).

4 opmerkingen:

  1. Leuke opzet!!! :-)
    Maarre let even op de foto's ze zijn nu net te groot om helemaal te worden getoond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé harold , welkom in weblogland ..
    ziet er goed uit op je site ..
    foto's staan goed hoor , kan ze helemaal zien ,niet te groot en niet te klein !
    je bent een bezige bij , zo te zien ..
    maar ben toch wel het meest nieuwsgierig naar je foto's , dus laat maar eens wat zien ;)
    fijn weekend , groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Welkom in blogland! Leuk dat we nu ook kunnen genieten van jouw wel en wee op foto-, toneel-, muziek- en ander gebied. Je zult zien dat het verslavend is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Harald super steig!!!
    Daar moet je dus wel jong voor zijn he!
    Toen je dat die dag vertelde wist ik niet dat het zo pittig was!!
    Daar kunnen wij nog maar van dromen!
    Trouwens leuke blog ,zal er vaak op kijken
    Groetjes Gertie

    BeantwoordenVerwijderen