dinsdag 13 oktober 2009

herfst wandeling.

Nederland zit nog altijd in zwaar weer. Vele bedrijven hebben het op dit moment erg moeilijk om te blijven bestaan en hun personeel binnen hun bedrijf te houden. In juli kreeg ook ik te horen dat mijn contract niet verlengd mocht worden. Na wat speurwerk op internet kon ik binnen twee weken weer aan het werk. dat is in deze moeilijke tijd niet verkeerd. Ik zou waarschijnlijk voor drie maanden aan de slag kunnen, en eventueel langer. Na zeven weken kreeg ik plotseling te horen dat ze iemand anders voor mij hadden gevonden, met meer ervaring op dit vakgebied. ondanks dat mijn collega niet ontevreden over me was, kon hij me niet langer daar houden. Dus op dit moment zit ik thuis, op zoek naar een nieuwe job. we blijven positief en gebruiken de vrije tijd om op zoek te gaan. op zoek naar banen, maar ook op zoek naar mooie herfst plaatjes. gisteren was het een mooie middelmatig bewolkte dag met tussen de wolken door een lekker herfst zonnetje. dit in combinatie meteen lichte wind, was het ideaal weer om ff uit te waaien en te genieten van alle kleuren dat de herfst te bieden heeft. Genieten jullie mee.









Ook deze keer is me het niet geluk om een rode met witte stippen te vinden. maar heb wel een bruine met zwarte stippen gevonden.



Klik op de foto om ze in groter formaat te bekijken.

8 opmerkingen:

  1. Je hebt een prima wandeling gemaakt, waarbij je veel moois hebt gezien. De foto's zijn hartstikke mooi! Vooral de tweede vind ik een plaatje met die plukjes zonlicht op het mos.
    Ik hoop dat je zoektocht binnenkort succes oplevert en dat je snel weer aan het werk kunt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is inderdaad heerlijk herfstweer op dit moment! Blijft lekker. :-)
    En er is behoorlijk veel moois te vinden op dit moment in de natuur. Dus geniet er maar van.
    Succes met zoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry,
    Gezien de vele reacties op mijn log van gisteren moet ik even een plakkertje sturen.

    Enorm bedankt voor het medeleven, ik weet zeker dat dit de ongelukkige ouders heel veel plezier zal doen en steun kan bieden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoop dat je snel weer wat anders hebt.
    Mooie herfstserie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oeffff denk dat er iets fout ging ..
    moet ook zoveel toeren uithalen om te reageren ..
    moet je toch eens toegankelijker maken hoor ..
    zei dus , succes met je jobhunting ..of zoiets ..
    en die rode met witte stippies , groeit hier nu
    in de tuin , dus volg hem op de voet ;)
    je mag hem komen fliepsen hoor ...
    staat nu nog overeind ;)
    mooie herfstserie zet je neer Harold
    keep the good spirit ,
    en solliciteer waar je kunt ondertussen
    fliepsen en de gedachten even verzetten ;)
    groetjes Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. kijk eens aan ik mag bijna zeggen dankzij dit heb je een mooie wandeling kunnen doen en ons laten genieten
    hele mooie foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  7. off topic, schijnt een nieuw iets te zijn op die dragers, wel mooi om te zien.

    BeantwoordenVerwijderen